Thursday, February 23, 2012

SELAMAT DATANG KE ARENA...



Blog ini diwujudkan untuk tempat bloggers berantakan.Tak kiralah korang panggil diri korang atau gelar orang lain Eletis,Otai,Tak Bertuan,Jalanan,Nyamuk.Polong Tak Bertuan,Pelesit,Parasit,Trojan atau apa saja nama yang korang suka nak panggil dan nak gelar diri korang atau orang lain...ini tempatnya untuk korang lepas angin.


Blog ini macam gelanggang gusti WWE yang korang tonton ka tv tu,sama ada korang gaduh betul betul atau nak main wayang itu korang punya hal.Kalau dah tak reti nak bersatu,tak reti nak berdamai dan tak reti nak dengar nasihat dan pandangan kawan kawan..gaduhlah!


Blog ini akan menyiarkan semula apa juga artikel dari blogger blogger yang bersengketa tidak mengira dari kem mana sekalipun korang datang.Biar satu Malaya tahu sikap semua yang terlibat dan suka bersengketa.Tiada tapisan untuk ruang komen,belasah je...


Hanya link KAKI GADUH saja yang akan dipautkan diblog ini untuk jadi tontonan pembaca.Hanya setelah korang insaf dan tidak lagi bergaduh sesama sendiri baru pautan anda akan dikeluarkan.


Tapi ingat...blog ini akan dibaca oleh kepimpinan tertinggi negara dan mereka bakal menilai siapa anda.


So apa lagi gaduh lah! Gaduh lah! Jangan tak gaduh!

0 comments:

Post a Comment

SENDIRI KOMEN SENDIRI TANGGUNG.GUA TAK CAMPUR.KENA SAMAN GUA JADI SAKSI DI MAKAMAH

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Blogger Theme by Lasantha - Premium Blogger Templates | Affiliate Network Reviews