Thursday, February 23, 2012

LEMBU NFC TERTANDUK VC UITM @datosahol – @NajibRazak


By : penaksj


Patut sungguh banyak taik didalam Uitm rupanya beberapa ekor lembu NFC mula dilepaskan untuk menanduk VC Uitm , Datuk Prof Dr Sahol Hamid Abu Bakar kerana menyalahguna kuasa semasa beliau menjadi TNC Uitm.

Kononya lembu peliharaan NFC yang gemuk ini,telah diberi tugasan oleh seorang profesor lembu gila untuk menyerang sehingga melepaskan jawatan rentetan akibat skandal yang lima tahun berlalu.

Dipercayai modus operandi lembu NFC ini untuk menimbulkan kembali isu siasatan kes VC Uitm yang sebelum ini dibebaskan oleh Badan Pencegahan Rasuah dan jawatankuasa tertinggi Uitm dalam isu pemilihan calon biasiswa Skim Tenaga Pengajar Muda (TPM) lima tahun lalu dengan memberikan biasiswa berkenaan kepada dua orang anaknya.

Sedangkan lembu NFC yang dihantar untuk menanduk VC Uitm tidak pula menyatakan kenapa dan alasan mengapa anak TNC itu tidak layak sedangkan merit mereka menunjukkan mereka layak terima atas penilaian bebas dari penemuduga.

Nampaknya lembu gemuk NFC gagal berfikir secara mendalamnya sasaran mereka kali ini dengan menyerang orang yang banyak jasa kepada anak-anak melayu dalam melahirkan graduan melayu yang ramai dalam bidang akedemik dan secara tidak langsung menyerang kepentingan bumiputra seperti Uitm

Kerana lembu NFC berfikir duit itu segalanya maka mereka sendiri akan mengadaikan maruah melayu mereka sehingga kini dianggap setaraf dengan DAP-PKR dan PAS yang patut ditepek mukanya dengan taik lembu NFC.

Blogger Double Y dan beberapa orang lagi akan mendedahkan cerita sebenar isu NFC yang dipelihara oleh VVIP ini dengan kerja berbayar segerombolan Blogger Pau-Pau dengan menutup sebahagian isu sebenar yang dipercayai disembunyikan maklumat yang sebenar.

Siri pendedahan terbaru tersebut akan terus dihantar kepada Pejabat Perdana Menteri untuk semakan terus oleh Perdana Menteri- kenapa VVIP yang merupakan pemimpin politik ini memberi imbuhan dalam menutup isu sebenar NFC kepada lembu NFC yang dianggap sebagai blogger terhebat pro-BN. Siapa mereka? Adakah mereka Blogger Pau-Pau yang dimaksudkan kena lah tunggu.

0 comments:

Post a Comment

SENDIRI KOMEN SENDIRI TANGGUNG.GUA TAK CAMPUR.KENA SAMAN GUA JADI SAKSI DI MAKAMAH

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Blogger Theme by Lasantha - Premium Blogger Templates | Affiliate Network Reviews