Friday, February 24, 2012

BLOGGER MUDA BERKUMIS BELAJAR PROPAGANDA DENGAN PROF GILA!!!



By HEADMASTER




Kerana menganggap dirinya blogger hebat dan mempunyai pembaca yang hampir sama dengan jumlah kepadatan penduduk Malaysia maka Blogger PAU-PAU sesuka hati menuduh, memperdaya, menyerang,mengugut orang lain demi habuan yang besar.

Mereka ini sebenarnya bukanlah perjuang sebenar Pro-BN tetapi membantu BN-UMNO kerana ada laba dan uncang emas menanti mereka. Mungkin mereka akan terasa dengan penulisan agak pedas kali ini yang dilihat sebagai amaran terakhir supaya mereka lebih berhati-hati didalam strategi menyerang mana-pihak pihak demi maksud tertentu (PAU SEKELILING).

Beberapa hari lepas , Blogger PAU-PAU dan angkatan pencacai mereka yang diketuai oleh Blogger muda yang berumur baru mencecah 28 tahun dan Blogger berbadan besar tetapi bersuara cai telah menyerang Dato VC Uitm dengan membabitkan skandal kononnya salahguna kuasa yang VC sendiri tidak pernah disabitkan bersalah.

Namun kerana hasrat seorang Prof Gila (SEXMANIAC) untuk mengisi dan bercita-cita untuk jawatan Pengarah Fakulti tidak kesampaian maka dikerahkan Blogger Pau-Pau membantu beliau untuk menyerang Dato VC UiTM yang beliau sendiri tidak pernah bermusuhan dengan sesiapa.

Kerana penulis dan beberapa blogger lain mempertahankan Institusi Melayu UiTM mereka melihat dan cop penulis serta rakan yang lain sebagai semua tidak faham cara perang saraf ala mereka yang kononya memberi impak lebih bagus dan sangat berkesan.

Rupa-rupanya sifu yang mengajar mereka tentang perang saraf adalah
seorang Profesor yang disabitkan dengan penyakit mental serius dan seorang yang gila seks melampau. Klik Laporan Khas dan terkini dari Blog Double Y. Patut pun Blogger PAU-PAU gila terkenan sifu yang mengajar adalah orang gila.

Penulis nak ingatkan kepada Blogger Pau-Pau jangan sesekali mengajar kami blogger yang mempertahankan institusi besar seperti UiTM untuk menghormati anda semua sedangkan kamu semualah yang tidak pandai beradab dan amat biadap sekali.
K-MPM said: dengar khabar Blogger Pau-Pau ada pertemuan DENGAN Prof Gila sebelum artikel itu dimainkan….kami sedang memerhati anda..hua hua hua…

1 comments:

Anonymous said...

Prof GILA tu mmg gila, sapa tak tahu dgn kegilaannya tu. hahahaha. Bercita-cita tinggi, dan buat propaganda untuk menjayakan hajat tapi tak sedar orang dari fakulti beliau sendiri tak senang dengan beliau dan mahukan prof gila ni keluar dari fakulti.

Post a Comment

SENDIRI KOMEN SENDIRI TANGGUNG.GUA TAK CAMPUR.KENA SAMAN GUA JADI SAKSI DI MAKAMAH

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Blogger Theme by Lasantha - Premium Blogger Templates | Affiliate Network Reviews