Friday, February 24, 2012

Adakah anda kenal blogger blogger ini?




Agak menggelikan hati juga bila aku diberitahu oleh seorang sahabat tentang bagaimana seorang blogger TERSOHOR NUMORO UNO RAJA KEPADA SEMUA BLOGGERS berkelakuan macam kanak kanak bila menggelarkan sahabat sahabat bloggers (rakyat biasa dalam Kerajaan Blogger pemerintahan dia) dengan berbagai bagai namaGELARAN.Klik SINI dan scroll pautan yang ada dalam blog dia.

TAHUKAN ANDA siapa...

Khazanah Minda Tukang Karut....Aku Hanya Driver.....Gossip Rakyat.....Aku Budak Skema...
Aku Makan Gaji BTN....Double KY Jelly.....Jendela Jantan...Duda Satu Peluru....Ntah Apa Apa....

Inilah gelaran gelaran yang dianugerahkan oleh RAJA BLOGGER(self proclaimed) kepada "rakyat" dia dalam Kingdom Of Bloggers yang dia perintah di alam Maya,dalam alam nyata dia ni aku malas nak talking lah...Jadi inilah jenis manusia yang claim kata dia "kepala pejuang" kepadaTentera Siber Pro BN,yang tidak dibayar sesen pun oleh mana mana pihak sekalipun walaupun hidup agak mewah (semua orang tahu),waAllahu'alam.

Jadi kepada pejuang maya pro Pakatan tak perlulah susah susah berperang dengan bloggers pro BN sebab kerja MEMBUNUH musuh anda sedang dilakukan oleh RAJA BLOGGER ini sendiri dengan tentera halimunan dia.....jadi tak perlulah korang berhempas pulas.

P/S : Perlukah aku dedah "Tentera Halimunan" milik Raja Blogger pulak?

0 comments:

Post a Comment

SENDIRI KOMEN SENDIRI TANGGUNG.GUA TAK CAMPUR.KENA SAMAN GUA JADI SAKSI DI MAKAMAH

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Blogger Theme by Lasantha - Premium Blogger Templates | Affiliate Network Reviews