Saturday, February 25, 2012

GEMPAR!!!WRESTLING MANIA OF PRO BN BLOGGERS!!!



Assalamualaikum,
Salam Sejahtera.
Cuaca sekarang bertambah panas. Terik hingga menggigit-gigit. Suasana alam cyber akan berubah.(Klik Sini) Kepanasan yang melanda tanpa hujan. Ada yang mengaku Raja segala Raja. Akulah Raja..hahahaha..Tuan segala Tuan. Akulah Tuan..hahaha Masih ada yang kurang berpuashati. Cybertrooper Pro BN semacam wujud Team A dan Team B. Berperang sesama sendiri. CT dan stand alone blogger yang lain rasanya tak tau nak sokong yang mana. Semuanya hebat. Baik kita wujudkan gelanggang. Wrestling Mania. Team The Raw vs Smackdown. Siapa yang mahu berada di Blue Corner dan Red Corner. Terpulanglah. Lambung syiling ke..kehkeh..Terpulang kepada pengadil UMB. CT tukang tengok je..kah!kah!kah!

Referee: The Great Warrior UMB said:

"In the blue corner, World Heavyweight Champion of Bloggers tut.tut.tut., and the red corner, The Unbeatable Lightweight of Bloggers tut.tut.tut..hah! lawannnnnn...hahahah
catsthinker@gmail.com
CATS THINKER


GELANGGANG BERTAMBAH PANAS!!!!


Assalamualaikum,

Salam Sejahtera.


Gelanggang bertambah panas. Macam cerita Hang Tuah dan Hang Jebat. Masing-masing sindir menyindir dan cabar mencabar. Ada yang bertuan dan ada yang tak bertuan (katanya:betul ke!!!). Keris dan pedang masing-masing ditangan. Apa lagi ditunggu!!!. Pantang Melayu berundur. Siapa yang menang akan dapat habuan. Juta-juta wooo!!!!


"Dagang Pak Malau Kajang Berlipat
Dagang Saya Mengkuang Layu
Dagang Pak Malau Dagang Bertempat
Dagang Saya Musafir Lalu" Cissssssss....


catsthinker@gmail.com
CATSTHINKER

0 comments:

Post a Comment

SENDIRI KOMEN SENDIRI TANGGUNG.GUA TAK CAMPUR.KENA SAMAN GUA JADI SAKSI DI MAKAMAH

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Blogger Theme by Lasantha - Premium Blogger Templates | Affiliate Network Reviews