Tuesday, February 28, 2012

Adakah cadangan tuduhan jenayah oleh PDRM di makamah dianggap sebagai proses ' PENSUCIAN ' ???




MUNGKIN KAEDAH "PENSUCIAN' BEGINI
LEBIH BERKESAN..

Aku tak boleh nak kata apa lagi bila membaca artikel seorang sahabat jenis PEMBELA TEGAR NFC ini bila dia mengatakan cadangan pendakwaan oleh PDRM terhadap jenayah dibawah Sek 409 dan Sek 420 Kanun Keseksaan sebagai PROSES PENSUCIAN terhadap Pengerusi NFC (with ORP or no ORP),Kak Ijat dan anak anak mereka.

Adussss! kalau overdose Viagra kira oklah lagi sebab boleh berdayung tiga hari tiga malam tanpa henti,tapi bila tahi lembu dah mengalir dalam OTAK dan mengambil alih fungsi cecair yang sepatutnya membantu pencerahan minda untuk melihat kebenaran kira sudah kes berat ni.Mana tidak bila otak tidak dapat membezakan KES JENAYAH dengan KES SIVIL.
Yang dicadangkan pihak Polis kepada Peguam Negara adalah KES JENAYAH lah saudara,bukan nya KES SIVIL yang melibatkan saman malu atau sewaktu dengan nya.Jadi datang dari mana pulak PROSES PENSUCIAN yang saudara kompangkan itu.Aku diberitahu sahabat aku ini berlatarkan Undang Undang ala ala LAWYER,tapi melihat spin dia atas kenyataan PDRM semalam tak tahulah aku dia buat Law kat mana?

Ayat yang paling menarik yang aku lihat dalam artikel dia taraf taik lembu itu ialah mengwujudkan terma PENSABOTAJ PENSABOTAJ.Siapakah yang dia dimaksudkan?Aku dan bloggers pro BN yang mempersoalkan isu MORAL projek ini?Atau dia juga MENUDUH pihak PDRM juga sebagai PENSABOTAJ kerana mencadangkan Pengerusi NFC didakwa atas JENAYAH PECAH AMANAN DAN PENIPUAN?

Itulah dia kalau dah jadi alat dan lidah kepada orang yang dah kenyang dan sendawa taik lembu,sampai tak tahu apa yang dipertikai ramai pihak pro kerajaan termasuk bloggers.

0 comments:

Post a Comment

SENDIRI KOMEN SENDIRI TANGGUNG.GUA TAK CAMPUR.KENA SAMAN GUA JADI SAKSI DI MAKAMAH

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Blogger Theme by Lasantha - Premium Blogger Templates | Affiliate Network Reviews